mandag 25. juli 2011

Mine varmeste tanker sendes til alle berørte..

Helgen har gått med til å prøve å ta innover seg og sørge over den forferdelige massakeren som skjedde på Utøya på fredag. Eldstemann har mistet to venninner og en tredje er enda savnet. Jeg ønsker å sende alle mine tanker og all min kjærlighet til alle som er berørt av denne grusomme tragedien. Jeg sender spesielt varme tanker til gjerningsmannens mor og far, som også er blitt rammet av en forferdelig hendelse som ingen av oss på noen måte kan fatte.

2 kommentarer:

  1. Ufattelig trist....jeg er tom for ord....

    SvarSlett
  2. Ubeskrivelig!

    Varme og gode tanker til dere alle!
    Kunne ønske det fantes en knapp som kunne skrudd tiden tilbake og slette alt dette grusomme. Men på en annen måte så har dette styrket samholdet mellom mennesker og kjære! Norge og alle menneskene har vært flinke til å holde sammen og stå sammen i dette. Og det er vidunderlig. Medfølelse til alle som har mistet noen og alle andre!

    SvarSlett