lørdag 30. juli 2011

Sola skinner :D

Nå er det en stund siden jeg har skrevet igjen.. Det er rart hvor vaner og rutiner sklir ut når det er sommer :))
Den siste uka har vært travel. Jeg har hjulpet mamma å flytte. Hun skal flytte til en annen by, og det blir litt rart, men godt for oss alle, tror jeg :)
De tre siste dagene har det vært et fantastisk herlig vær!! Vi har fyllt opp vann i bassenget, og skal ut å bade nå. Vi orker ikke reise på stranda, da det er så utrolig med folk der, så vi benytter oss heller av den fantastisk store hagen vår:) Det er deilig!!

Det er mange tanker som har fart gjennom hodet mitt de siste dagene, og jeg tror det vil være lurt av meg å skrive dem ned, selv om det er veldig vanskelig og at jeg skjemmes og er flau over mye av det. Men jeg kjenner at jeg liksom ikke kommer meg videre før jeg får det ut av systemet, det hjelper ikke å bare tenke det...

I dag ble jeg skikkelig lei meg, for Lillegutt har revet istykker tre av tarot kortene mine :( jeg fikk dem da Eldstemann var baby, så de har liksom fulgt meg hele tiden, og jeg er utrolig glad i dem. De lå oppe på rommet, og han skulle være på rommet sitt å leke, men da har han da vært på mitt rom istedenfor å funnet kortene mine :(

Jaja, nå er det vel på tide å komme seg ut i sola :D

Ønsker alle en flott dag!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar