mandag 26. september 2011

Optikker :)

I dag har jeg vært hos optikker. Da jeg hadde tatt dysleksitesten, så snakket jeg med damen om at bokstavene lett flyter sammen, blir borte, eller bare rett og slett danser avgårde. Det er en helt merkelig opplevelse :P Da testet hun meg med folier i foskjellige farger over teksten på boka. Det hjalp! Så da sendte hun meg videre til optikker.

Jeg hadde time der i dag, og etter at jeg hadde lest 46 ord i minuttet, så sjekket vi forskjellige folier med farger på. Mørk blå synes jeg bar best. Så ba han meg lese en ny tekst. Da klarte jeg å lese 120 ord i minuttet! ! ! Helt fantastisk!! Han skal bestille opp til meg, så jeg får prøve det hjemme, så jeg får se om det har effekt over lengre tid. Men at det var et så utrolig resultat hadde vell ingen trodd på forhånd!! :)

Ha en flott tirsdag :)

3 kommentarer:

  1. Så flott! Ser du hvordan mørke snur til lys bare man vil? :) Nå er du inn i en stim! Benytt den til fulle! :) Og spis vitaminer! Denne gode energien vil du trenge utover vinteren :)

    SvarSlett
  2. Hei du flotte menneske! :)

    Jeg vil gi deg en blog award. http://tankesonen.blogspot.com/2011/10/blog-award-hvem-er-jeg.html

    Ha en nydelig dag.

    SvarSlett
  3. Hvordan går det med deg om dagen?

    Mvh Heidi

    SvarSlett