søndag 25. september 2011

Rolig helg.

Nå har jeg prøvd disse pillene noen dager, og det virker som de fungerer. Men jeg blir veldig trøtt av dem, så jeg tar dem på kvelden, slik at jeg sover godt om natta :) På fredag var det foredrag på skilen med Per Fugelli. Det var veldig interessant. Han har forsket på et prosjekt emd spørsmålet Hva er god helse for deg? Jeg var heldig og fikk to ord med han før han skulle reise, men igjen, så begynte jeg bare å grine. Da ba han meg skrive han et brev! Jeg har gjort det, og skal sende det når jeg får blekk til skriveren min. Herre Gud så fucked up jeg er!

I helgen har en tann løsnet i munnen min. Så jeg må ringe tannlegen i morgen. Jeg har skikkelig tannlegeskrekk og aldri økonomi til å fikse tennene mine, så jeg kommer meg aldri avgårde før det er total krise. Det er det nå, så nå må jeg bare ringe dem i morgen å høre hva jeg skal gjøre, så få rjeg heller få det på nedbetaling.

Ellers har helgen vært stille og rolig, Lillegutt begynner å bli skikkelig forkjøla, så jeg håper han er is tand til å reise i barnehagen i morgen, slik at jeg kommer meg på skolen. Jeg har fått vasket en maskin med klær, og det er jeg fornøyd med :)

Jeg kjenner at jeg ikke er på topp, men jeg skal snart legge meg, og gi morgendagen en ny sjanse :)

1 kommentar:

  1. At tenner løsner hos voksne kan ha å gjøre med at du har en sykdom som heter Periodantitt.... og har du det så dekkes nesten all tannbehandling. Så sørg for at du blir testet for det. Dette er en sykdom som gir deg hovent og rødt tannkjøtt i perioder. Og så "trekker det seg tilbake" på en måte....

    SvarSlett