onsdag 3. august 2011

Forbanna og Lykkelig på samme tid...

Beklager banning og upassende ord i dette blogginnlegget, men jeg er så innmari sint!!

Jeg blir så uhorvelig sinna!! I dag fikk jeg brev i posten fra namsmannen om at de vil ha sånn utleggsforretning på meg. Det er et beløp på over kr 8000,- som skal betales. Når jeg ser i papirene hva det gjelder, så er det Lindorf som har sendt inn saken på en sak fra 2001. Det er forsåvidt greit, MEN jeg trodde jeg var ferdig med denne saken i 2005!!!! Det hele gjelder et abbonement med binding fra Netcom fra 2001. Saken er den at jeg da bodde på hospits, og en dag jeg kom hjem var hele rommet mitt tømt. Jeg anmeldte jo selvsagt saken, og la med en liste over hva som var stjålet av tingene mine, deriblandt dette simkortet. I 2005 når Netkom solgte saken min til Lindorff, måtte jeg oppsøke politihuset å få en bekrefteles på at denne saken var anmeldt, og jeg fikk brev i posten om at saken da ble avsluttet. SÅ KOMMER DET FAEN MEG I POSTEN I DAG!!!!
Jeg var helt sikker på at det hele var over, så da vi flyttet hit i Mars i år, så brente jeg alle de papirene. Jeg blir så forbanna og oppgitt på samme tid!!! Det er så innmari frustrerende!! Så i morgen må jeg da møte opp hos namsmannen å forklare hele greia EN GANG TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I tillegg, så har gjeldsrådgiver sendt forslag til nedbetalingsplan på all min utestående gjeld. Så jeg lir så inni hellvette forbanna når jeg ber om hjelp på mine knær, og likevel ender opp med å gjøre all jobben selv!! Det er et forbanna sykt samfunn vi bor i å du må være så frisk som du aldri har vært før, og ha styrken til en Bjørn eller tre for å klare å stå oppreist i all den jævla dritten som blir kasta etter deg!! Jeg blir bare dårlig!

Jeg er Lykkelig, for at jeg har klart å fikse barnehageplass til Lillegutt på egen hånd, så han fikk starte i en flott familie barnehage i dag:)) Det er fantastisk deilig å vite at jeg IKKE går glipp av de to første ukene på skolen for at han endelig har fått seg bhgplass:)) Dette har jeg også klart HELT ALENE!! Og det værste av alt, er at jeg fikk vite av styreren i den nye bhg hans i dag, at når jeg satt på kontoret til barnehagelederen i kommunen i Juni, å gråt mine arme tårer og ba på mine knær at de MÅTTE hjelpe meg med en annen løsning, så svarte han at det ikke var noen ledige plasser andre steder enn der jeg hadde fått plass, MENS HAN VISSTE AT DEN FAMILIEBARNEHAGEN JEG FIKK PLASS I I DAG HADDE LEDIG!!!! Fy faen i helvette for et jævla korrupt system vi lever i!! JEG BLIR KVALM!!!!

Så vil jeg bare si tusen hjertelig takk for de flotte kommentarene som er kommet på de siste innleggene mine, Beklager at jeg ikke har svart, emn jeg har vært litt for ustabil til å klare å følge opp :( Jeg setter INNMARI stor pris på de flotte tilbakemeldingene jeg får, og jeg lover å svare når sinnstilstanden min blir litt mer stabil;)

Stor klem!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar