mandag 15. august 2011

Skrekkblandet Fryd..

Nå er Eldstemann kommet hjem fra en MEGET vellykket ferie hos Farmor og pappa :) Det er så godt at de endelig ser ut til å kunne ha kontakt :)
Han har hatt det veldig fint, så jeg sendte mail til farmor på FB, og takket for at han haddet fått være der :) Da sa hun hvor flink jeg har vært med han, for han er både intelligent, hyggelig og høflig! Det var uventede ord, så da ble jeg skikkelig glad :)

I morgen starter jeg på Høgskolen.. Kjenner jeg grugleder meg skikkelig til det :) Jeg har en sånn intens følelse av skrekkblandet fryd... Jeg er så spent!! Det kommer nok helst til å gå veldig bra, og jeg tror jeg kommer til å trives, men det er nå noe med denne første skoledagen, uansett :)
Skal ha med meg Lillegutt i morgen, slik at han får et ordentlig bilde på hvor jeg skal være om dagene når han er i barnehagen. Kjenner at det er ganske beroligende, for da møt erjeg ikke opp HELT alene, liksom :)

Uansett, så har jeg et utrolig spennende år foran meg, så her er det vel egentlig bare å komme seg i seng slik at jeg er uthvilt når klokken ringer kl 05:30 i morgen :)

2 kommentarer: