torsdag 11. august 2011

Hatt besøk, og vært på besøk:)

I dag har Lillegutt vært i bhg fra 10-16 :) det var godt for meg, for jeg har hatt besøk av søstra til ei jeg gikk på folkehøgskolen sammen med for maaaaaaaange år siden :) Det var så utrolig hyggelig!!! Da hun reiste, så fikk jeg nr til søstra hennes, og jeg tenkte at jeg må ringe henne med en gang, ellers blir det ikke gjort. Som sagt så gjort, og det hele endte med at jeg reiste opp til henne på besøk en snartur, før Lillegutt skulle hentes. Jeg har ikke sett henne på 10 år, ganske nøyaktig, så det var utolig godt å se henne igjen : Vi skilltes ikke akkurat som bestevenner for 10 år siden...
Derfor var det så utrolig godt å høre henne si at hun trodde jeg hadde røket på en ufatterlig stor fødselsdepresjons-smell når Eldstemann ble født. Det er vi jo alle enige i, men det som var så godt, var at hun hadde skjønt dette, uten at vi har hatt kontakt, og uten at hun selv hadde barn, den gangen! Jeg ble så glad og takknemlig for dette. It made my day :)

Så har mamma vært her en tur for siste gang på en stund i dag, for de flytter jo på lørdag. Litt rart at hun skal flytte 60 mil, men utrolig godt på samme tid. Tror det er veldig sundt for oss alle sammen!!

Så er høsten kommet i lufta, og det må jeg bare ærlig innrømme at jeg liker fryktelig dårlig!!! :( GLEDER meg til jeg er ferdig med tre år på høgskolen, slik at vi kan farte til varmere strøk, for jeg har overhodet ingen planer om å bli gammel i norge :)

Ønsker Deg en vakker natt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar