tirsdag 2. august 2011

Jeg blir så innmari irritert!!!

Jeg kjenner at jeg blir innmari irritert, og en smule frustrert... Det skulle ikke vært mulig, men det er jo typisk my luck!!!
Jeg har kommet inn på høgskolen, og første skoledag er 16. august. Lillegutt har fått bhg plass fra 22. august. Jeg har klaget på dette, da jeg ikke ser helt hvordan jeg skal løse denne utfordringen, med en uke uten bhgplass mens jeg skal på skolen, og en uke innkjøring i bhg mens jeg skal være på skolen,.
Jeg har jo selvsagt klaget på vedtaket, og i juni tok jeg kontakt med kommunen. De hadde ingen annen løsning til meg foreløpig, så jeg måtte komme fram til en løsning med skolen på hvordan jeg skulle løse dette! !
Han mannen på kommunen jeg snakket med, som liksom skal være "øverste sjef" barnehagene gikk i ferie 13.juli. Han skrev ned at han skulle ringe meg før det, så vi fikk snakket om det er noen løsning. Han har enda ikke ringt! Så i dag prøvde jeg å ringe han. Da fikk jeg beskjed om at han har ferie fram til 16. august!! OG DET ER INGEN SOM INNEHAR HANS STILLING I MELLOMTIDEN!!! Så det er ikke en sjel på kommunen som ønsker å hjelpe meg med å løse min lekre utfordring her...
Så i morgen er det bare å løfte telefonen å ringe rundt til alle barnehager i området selv, for å høre om det er noen av dem som har ledig plass... Ønsk meg Lykke Til, da :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar