fredag 5. august 2011

En på ferie og en i barnehagen ;)

I dag reiste Eldstemann på ferie. Farmoren hans hentet han her hjemme, og det er første gangen jeg traff henne på iallefall 12 år. Han skal være borte i 10 dager. Han skal være hos farmoren til over helgen, så skal han til pappan sin noen dager i neste uke, før han skal tilbake til farmoren sin igjen. Det blir spennende å høre hvordan dette går, for han har ikke tilbtakt så mye tid sammen med dem på ca 12 år.

Jeg er også spent på hvordan Lillegutt og jeg kommer til å ha det, for Eldstemann har ikke vært borte fra meg så lenge på 3 år.... Det er faktisk 3 år og 2 mnd siden jeg hadde barnefri lengre enn en natt sist :P Det er helt rart å tenke på, for når vi alle er her, så tenker jeg jo ikke på at jeg gjerne skulle hatt barnefri, men når jeg plutselig får det, så går det opp for meg hvor lenge det er siden sist. Men, men, sånn er det, og vi kommer sikkert til å overleve disse 10 dagene alle tre, selv om de nok kommer til å bli annerledes og "litt tomme" :)

Ellers har Lillegutt vært i bhg igjen i dag :) Det gikk aldeles strålende, og jeg fikk forlate i litt over en time. Han sa faktisk hadet til meg, og hadde ikke spurt etter meg i det hele tatt mens jeg var borte :)) Det er fantastisk, og veldig overraskende, og det gjør meg veldig godt, for nå vet jeg at han er trygg, og klar for å gå i barnehagen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar