onsdag 10. august 2011

Har fått gjort masse i dag :)

Nå er Lillegutt i seng, og jeg sitter å nyter stillheten et øyeblikk før jeg setter på "The Secret" på dvd.
Jeg gleder meg innmari til å starte på skolen på Tirsdag :)))) Det kommer til å bli ubeskrivelig bra ! !
I dag har jeg rukket mye. Jeg har ringt til gjeldsmannen i fylket, slik at jeg får tilsendt søknad om gjeldssannering. PUH!! Det er godt å ha det gjort!! :) Så har jeg fått tilbud på livsforsikring og uføreforsikring :) Siden jeg har betalingsannmerkninger kunne jeg ikke få flyttet over innbo og il forsikring til samme sted, for da måtte hele premien betales på en gang, men livs- og uføreforsikring kan gå på autogiro... Det er litt merkelig, men jeg er veldig takknemlig for at det i det hele tatt går, så han skal ringe meg tilbake i morgen, slik at jeg får de to sistnevnte forsikringene også. Det skal bli godt, for vi har jo ingen som helst garanti på hva fremtiden vil bringe..

Så har jeg vært hos legen med noen kraftig forslåtte muskler og et bristet ribben i ryggen. Jeg fikk litt medisiner så det er ikke så vondt å puste lengre, så da får jeg gjort alt som må gjøres i hjemmet før skolestart:))

Lillegutt har det helt topp i barnehagen om dagen. I dag forlot jeg han kl 10, og hentet han kl 15! Uten skrik og surk!! :)) Fantastisk herlig!!! :)))
Eldstemann er på ferie enda. Har ikke hørt fra han, så jeg regner med at han har det bra :) Får vel referat når han kommer hjem :)))

Så har jeg jo selvsagt snakket med kompisen min på tlf i dag, som vi gjør nesten hver dag :) Han gjør meg så godt. Han tilfører emg så utrolig mye positivt, at jeg har rett og slett fått en ny og MYE bedre tilværelse siden jeg begynte å "henge" med han :)

I dag har jeg det godt! Og det er ejg takknemlig for :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar