torsdag 2. juni 2011

Egentlig ganske tomt... :)

I dag har jeg ikke så mye å skrive om. Det har vært en utrolig lang og kjedelig dag. Jeg er fortsatt tett fra panna og inn, men det går mye bedre med Lillegutt. Eldstemann er blitt frisk:) Vi fikk plutselig besøk i ettermiddag av ei venninne, og det er jo i og for seg veldig hyggelig, men jeg klarer ikke barna hennes. De eier ikke oppdragelse, svarer frekt, ikke hilser de, hyler og sutrer hele tiden! Så det var veldig godt når de dro..

Jeg er fortsatt veldig forelska, men jeg kjenner at jeg blir litt nervøs når jeg ikke har hørt fra han på 2 dager... Jeg vet det er latterlig, LOL, og at jeg skal ta det med ro, men uansett hva jeg sier til meg selv, så kjenner jeg at jeg blir litt nervøs. Det er helt sikkert pga min egen usikkerhet, og jeg har det jo ikke travelt, så det får gå som det går framover;)

Jeg håper formen er bedre i morgen, så vi kommer oss ut et par turer:)

1 kommentar:

  1. oi...hva sier veninna de vis hun leser dette? God bedring i allefall. klem

    SvarSlett