mandag 6. juni 2011

Lettere parkert i dag, ja.....;)

I dag har vi vært litt slitne, kan jeg vel påstå... Men det har vært på en god måte, for all del!! Vi har fantastisk mange flotte minner fra helgen, så det har vært absolutt verdt det å være litt bakpå i dag. Her har vært innmari høy luftfuktighet, men ikke regnet så mye som rundt om kring. I morgen skal vi ut på tur. Jeg må jo vedlikeholde noe av aktivitetsnivået her, så vi ikke blir så slitne etter neste helg med disse gutta ;) Vet ikke helt hvor vi skal, eller hva vi skal finne på, men vi kommer nok på noe. Her er utrolig mange flotte uteområdet heromkring også, jeg må bare finne dem først:):)

Vennen min (heretter kaldt kompisen min) har ringt meg 3 ganger i dag, og det synes jeg er veldig hyggelig. Lillegutt har nå kommet fram til at vi har 2 hus.. Ett her hvor vi bor, og et der hvor de bor, så jeg må trekke på smilebåndet når jeg hører han babler i vei;)

Nå skal jeg komme meg i dusjen, jeg har skifta på senga, og det er ingenting som er så deilig som å legge seg nydusja i rene sengetøy:) Så skal jeg huske på å ta med kamera i morgen, så får vi se hvor turen går hen etterhvert:)))

1 kommentar:

  1. Så hyggelig. Ut på tur aldri sur :D:D

    Jeg må bare takke deg for en snuper fin kommentar og flotte ord på bloggen min, det satt jeg veldig pris på å høre :)

    Jeg tror du har veldig rett i det du sier om barn. De vet alt og de er fryktelig kloke. :)

    Ha en strålende dag. Og nyyt livet.

    SvarSlett