mandag 20. juni 2011

I dag kjennes som en veldig bra dag:)

I dag er alt mye bedre. I dag føler jeg meg mye lettere til sinns. Jeg har ikke den tunge skyggen hengende over meg, og det kjennes egentlig veldig befriende:) Nå høper jeg det varer en laaaang stund! !

Vi har det veldig fint her. Her er stor hage med trampoline og lekestativ, så begge guttene storkoser seg! De hoppa på trampolina i går og Lillegutt lo som vi aldri har hørt han le før:) Det var litt greit å få testet ut, egentlig, for da fikk vi sjekka om han ble veldig andpusten, og hvordan det gikk i forhold til astmaen hans. Han måtte ha to doser med ventoline, og han ville det selv, så det gikk veldig fint:) Vi skal på kontroll på sykehuset den 18. juli, så da blir det nye røntgenbilder og undersøkelse, det blir litt spennende å høre hva overlegen sier da:) Det går jo veldig framover, å det gleder meg:)

I forrige uke var jeg innom kommunen for å høre hvordan det går med klagen  jeg leverte på barnehageplassen hans. Lillegutt fikk barnehageplass i en helt ny Basebarnehage som åpner 22.august. Det er jo kjempefint, men utfordringen her er at skolen min starter 16.august, og han trenger nok nærmere en uke innkjøring:/  Jeg fikk vite at dersom jeg ikke hadde hørt noe, var ikke klagen tatt til følge, så jeg fikk snakka med han duden som har med dette  gjøre. Han skjønte utfordringen min, men hadde ikke mulighet til å gi en annen bhg-plass akkurat nå, så vi skal snakkes gjennom sommeren å se hva som skjer. Det kommer jo også mye an på hva resultatene på sykehuset viser, og hva legen der sier. Jeg er fryktelig usikker på om det er riktig av meg å kjøre han inn på full tid i bhg med en gang. Han er jo blitt større, så jeg håper det går greit. Hvis ikke, må jeg gardere meg med nav og skolen, slik at vi kan komme til en felles løsning som blir til det beste for alle. Jeg kjenner jeg gleder meg faktisk veldig til å starte p skolen. Å få noe mer å fylle dagene med, å lære igjen, og å treffe nye mennesker:) Det lir herlig;)))))

1 kommentar:

  1. Livet er herlig. Alt ordner seg til slutt og det er det aldri noen tvil om. Når dette har ordnet seg så ordner barnehage seg, skole seg og alt ordner seg. Ta en ting omgangen og lev livet for det det er verdt.

    Jeg beundrer ditt pågangsmot.

    Ønsker deg en strålende dag og jeg vil takke deg for å dele dine hverdags gleder og sorger med oss som leser.

    En god klem på en strålende dag.

    SvarSlett