torsdag 16. juni 2011

Måneformørkelsen

Velkommen til min nye følger:) Jeg blir så glad når jeg ser at det er noen som velger å følge akkurat min blogg:) Bare det i seg selv blir et lys i hverdagen. Jeg er utrolig takknemlig for alle som er inne å leser hos meg hver dag. Den siste uken har det eksplodert av lesere, og det setter jeg veldig stor pris på.

Så: for dere som ikke bor på østlandet, så tok jeg noen bilder i går, av den flotte måneformørkelsen. Jeg er, som tidligere nevnt, ikke verdens beste fotograf, men bildene ble ikke så værst, synes jeg:)
har ikke verdens beste kamera, så bildene ble litt kornete, men det får duge i dag;)
Her kommer ansiktet til mannen i månen fram;)
Det var et vakkert skue. Det fantes ikke en sky på himmelen på mils omkrets. Jeg og Eldstemann ble sittende ute å se på hele formørkelsen. Det vi reagerte på som veldig merkelig, var at det bare fantes EN enkelt stjerne på hele himmelen, som var synlig for oss. Her pleier normalt å være sikkert tusen millioner av dem, men i går var det bare en...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar