fredag 10. juni 2011

Hurra for husbanken!!

Da klarte de faktisk å få pengene inn på konto til ettermiddagen, og det er jo helt fantastisk!! Da kan vi kose oss litt i pinsen likevel;)) Det er jo ikke værst bare det;)

Sitter å ser på nyhetene nå, alt det vannet som har flommet over. Det er jo helt sinnsykt!!! Føler virkelig med de folkene som bor der, og er takknemlig for at jeg bor på et rimelig flatt sted.

Er litt irritabel i dag, kjenner jeg... vet ikke helt hvorfor, kanskje det hadde vært greit å fått i seg litt mat?? Det hjelper kanskje:)) så jeg får se hva jeg finner på...

1 kommentar:

  1. Svar på dine nydelige kommentar:
    Å kjære, nå går smilet mitt opp til ørene. Du har virkelig evnen til å glede mitt hjerte med dine snille og gode ord. Tusen takk for deg. Ha en nydelig kveld :)


    Høydepunkt i løpet av dagen, en liten ting eller en stor ting som gjør ting litt lettere og som skaper glede. Slike høydepunkter kan du finne i alle dager, men ikke alltid like lett å oppdage dem pga av vonde tanker eller følelser. Det er lovlig å ha dager der man ikke føler seg i topp form og det er lov til å være sint. Slike følelser er menneskelig. Tenk på dem som tegn på at du kan føle og leve et vekte liv.

    Liker det at du forteller sannheten i bloggen din, det får det til å være så interessant. Så fint å lese.

    SvarSlett