fredag 17. juni 2011

Endelig er det fredag ! !

Aaaaahhh... Endelig!! Nå er vi her! PÅ LANDET:D:D Det er utrolig deilig å være her. Kjente når jeg parkerte bilen at jeg ble helt ør i hodet. Jeg er på riktig sted. Det er deilig, åh som jeg har lengtet etter roen. Her er helt stille.

Vi fikk en rundtur når vi kom hit. Her er åtte høner og en hane. To katter og to akvarium med fisker. Eldstemann sitter oppe å spiller x-boks å koser seg, mens Lillegutt akkurat er lagt seg. Her er så fint!! Eldstemann får også skyte litt med luftgegvær når vi er her. Han fikk klare instruksjoner, og hadde jeg ikke visst hvor ansvarlig han er, så hadde han ikke fått lov. Jeg er egentlig helt imot våpen, lekepistoler og liknende, for da jeg var lita jente, så glapp broren min krutt-pistolen sin da han skulle åpne den, og kruttet spratt ut og traff meg i bakhodet :( Det gikk bra, da, men et lite hull i hodet, det ble det... Og Eldstemann er jo gutt på 14 år, så da er det vel greit at han får prøvd seg litt;)

Her er også kano, sykler og svær hage og masse skog. Rett ned til vannet. Jeg gleder emg til å starte morgendagen, for her er så vakkert. Så da skal vi på tur. Vet ikke hva eller hvor enda, det kommer litt an på været, men vi tar det som det kommer, for nå er vi på ferie:D:D:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar