onsdag 1. juni 2011

Syk igjen...

Jaja, så var det pån igjen da!! Huffameg. Eldstegutten har vært hjemme fra skolen denne uka, da han gikk ned for telling med skikkelig forkjølelse på søndag. Mandag ble jeg tett fra pann aog inn, bokstavelig talt, og i kveld var det Lillegutt sin tur. Huff, han våknet kl 2130 med 40,0 i feber, tett i pusten og uvel. Han fikk en stikkpiller og nebulator med ventoline, så gikk vi å la oss ved midnatt.. Klokken 03:15 ca, våknet han igjen, sutrete og kokvarm, stakar... Da jeg løp ned etter termometer, kom jeg opp og da satt han å kasta opp på puta si, stakar. Huff, jeg synes så synn på han, for det er liksom noe hele tia. Han rekker ikke bli frisk fra det ene før det andre treffer... Det var nye 40 i feber, så da ringte jeg legevakten, bare for sikkerhets skyld. Der fikk jeg beskjed om  se det an, og det er jo greit, men som jeg sa, jeg synes det er greit at de noterer at jeg har ringt.

Så her sitter vi da, klokka er 04:53, brøddeigen er satt og vi er oppe alle tre... Huff, dette kommer til å bli en veldig laaaaang dag......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar