søndag 5. juni 2011

For en Fortreffelig helg...

Nå er vi stort sett nettopp kommet hjem, og jeg har akkurat lagt Lillegutt. I går reiste vi til naboyen igjen. De er så søte disse to guttene, som snakker om hverandre HELE tiden når vi ikke er sammen. De er født på samme dag, samme år, så de forstår hverandre veldig godt, selv om det merkes at den ene oppdras av mamma og den andre av pappa av og til når det kommer til lek;) Vi hadde det så hyggelig i går, at vi kom oss aldri hjem. Det ble så vi overnattet, og det var en begeistring og glede som sto i taket da barna våknet i dag og så at de befant seg i samme hus. (Ja, jeg lå på sofaen, og ingeting skjedde;))

Her var vi å bada i sjøen:)

Vi har hatt det utrolig bra! Han er så flink å finne på ting ute med sønnen sin, at jeg har ikke ord. Vi har vært flere turer på stranda, på lekeplassen, i dyrepark, i skogen, i fjærsteinene osv, osv.... Lista er laaaang, vi finner på ting hele tiden. Og det er så godt, for jeg skal være ærlig å innrømme at jeg ikke er flink til å finne på ting alene med Lillegutt. Derfor er jeg så takknemlig for den tiden vi tilbringer sammen med dem, for da henger vi på med glede.
 Her er vi å går "I Jungelen" Skikkelig stas, dette, at buskene er så høye at de ikke kan se over, så leker vi at der er slanger og løver, så de rusler igjennom med skrekkblandet fryd og lurer på om det plutselig hopper noen fram fra buskene.... Hihi;)


Her har vi vært å sett oss litt rundt;) Kjempeflott!!

Vi har hatt det så trivelig. Da klokken ble halv 7 sa jeg at vi måtte kjøre hjem, men de hadde så mye mer de ville ha oss med på at vi kom oss ikke avgårde før klokken var nesten halv 11... Det er godt ingen av barna skal opp tidlig, og det er jo også derfor vi har muligheten til å gjøre det. Hadde de skullet opp klokken halv 7, så hadde de jo vært i seng til halv 7 på kvelden også, men siden vi begge er så heldige at vi får gå hjemme med barna, så har vi en litt sånn holdning at vi skal kose oss mens vi kan..

Jeg gleder meg til det blir helg igjen, for da kommer vi helt sikkert til å reise tilbake. Det er jo bare 30 min å kjøre, så da er det helt greit. Det er så spennende, for vi vet aldri hva som kommer til å skje;)

2 kommentarer:

  1. jeg syns det er så arti å få lov til å 'være med' på det som skjer deg :)og så flott at ungene er så gode venner!

    SvarSlett
  2. Så deilig helg!!! Hørtes jo midt i blinken ut for lillegutt.ja, og for mor også.

    SvarSlett