torsdag 9. juni 2011

Et par herlige dager....:)

Så reiste vi til kompisen min og sønnen hans igjen... Sukk for noen vakre dager:) Vi var jo der fra lørdag til søndags kveld. Mandag var vi hjemme og helt utslitt av all aktiviteten i helgen. Tirsdag ringte de å sa de savnet oss sånn at vi var nødt til å komme på besøk igjen. Jeg passet ikke gutten på tirsdag, så jeg ringte å spurte om han skulle komme i går. men det skulle han ikke. Da sendte jeg melding til kompisen min om de hadde en sofa og en seng å låne oss. Han ringte med en gang og sa: klart vi har en seng og en sofa å låne dere!! Dette er jo huset deres i byen vår, så dere må skyndte dere å komme!!! Som sagt så gjort...
Her er vi en tur i skogen...

Her ser vi på havet:)
Lurer på om dette kan være et bombehull...???

Se så vakkert!!
Her er vi på kanopadletur:)

Det var skikkelig morro, for jeg har ikke padlet en kano på over 20 år.....
Lillegutt syntes det var utrolig stas, og ville ikke komme i land da vi var ferdige:) Det var hans første tur i kano.
Da vi måtte kjøre hjem, ville han ikke være med, for han ville være der enda lengre... Så det blir vel til at vi reiser tilbake på Fredag igjen...

Vi har det så utrolig fint sammen, og liker hverandres selskap, alle sammen. Jeg er så utrolig takknemlig for å ha fått kontakt med kompisen min igjen, for jeg kjenner at jeg er iferd med å finne meg selv igjen. Den som alltid står på, som er kreativ og som har lyst på Livet. Det er Priceless!!!!

Ønsker alle mine flotte lesere en fantastisk dag!!!! :):):)

3 kommentarer:

  1. sukk..... så arti asså! kooooooos deg!

    SvarSlett
  2. Så utolig trivelig. Koselig å se hvordan mennesker har det og lever.

    Svar fra kommentar på "små barn, store gleder men også bekymringer":
    Barn vet kanskje ikke like mye, men de er åpne for alle intrykkene rundt seg og oppserverer derfor så veldig mye mer enn det voksne ofte gjør. Som på mange måter gjør dem klokere. De ser virkeligheten gjennom sannheten.

    Tuuusen takk :) Gleder meg å høre. Blir så lykkelig når jeg får kommentarer

    SvarSlett
  3. Ja, Trollmor, jeg storkoser meg virkelig! Det er iallfall 100% sikkert at vi er blitt gode venner, så vil tiden vise hva som skjer fremover;))

    SvarSlett