fredag 1. april 2011

Er det mulig??

Leste i avisen i dag om hun jenta som har svindlet folk for masse penger med å begi seg ut for å være kreftsyk. Det er helt utrolig hvor frekke folk kan være! Hva er det som får et menneske til å gjøre noe slikt?? Håper virkelig hun blir straffet HARDT for sin "lille spøk"..
Tenk å utnytte andre mennesker på den måten. Jeg skjønner ikke at det går an! Jeg bare kjenner hvor innmari provosert jeg blir over så uærlige mennesker, og for alle de ødelegger for med bare å tenke på seg selv!
Forferdelig, føler med dem som er blitt lurt!!

Ellers i dag har jeg bakt brød :) Det ble aldeles nydelig. Så kom jeg meg på NAV, og der gikk det mye enklere enn jeg hadde trodd, for dersom lillegutt fortsetter  være så syk, så kommer de til å støtte meg likevel, og det er jo bra :)
I morgen skal vi til legen på kontroll for å se om det trengs ny penicillin for lungebetennelsen. Håper vi slipper, men da jeg så hvor sliten å tungpustet han ble i går, etter å ha vært ute bare litt, så gjenstår det å se..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar