lørdag 16. april 2011

Da går vi inn i påsken...

...og det kjennes veldig godt...

Endelig er vi kommet i orden i vårt nye hjem. Jeg er litt sånn at jeg trenger litt tid før jeg henger opp bilder på veggene og lager masse stæsj rundt meg , og jeg har sittet i flere dager å lurt på hvor jeg skal henge forskjellige bilder på veggene her.
I dag hadde jeg lovt guttene at jeg skulle ha med is hjem til dem, når jeg var å handla i butikken, og kjørte bestemor hjem. Når jeg hadde kjørt bestemor hjem var det midt i rushen, så jeg valgte en annen vei hjem, og kom da på at jeg hadde glemt å kjøpe is... Jeg kjørte forbi ICA MAXI, å stoppet der for å kjøpe iskake.. Å der så jeg det! Hva jeg skulle ha over tvn :)
Jeg fant denne nyyydelige klokken til en billig penge, og ved siden av stod det noen bilder, så jeg valgte
dette å henge over sofaen...
Det ble utrolig fint.. Å nå når jeg har fått opp de to, så kom plutselig hele resten av stua på plass også:)
Det er så deilig meg alt som er unnagjort ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar