søndag 17. april 2011

En Herlig Dag:)

SÅ var nok en dag over.... :)
I dag kom min bror og svigerinne på påskeferie, og det var veldig trivelig. Vi har gledet oss lenge til de skulle komme, så Lillegutt var i Ekstase når de endelig kom inn døra:) De skal være her en hel uke, så da får vi bare være flink å finne på ting.
I dag har det vært et fantastisk vær, men Lillegutt er jo selvsagt ikke i form, så vi har vært mye inne. Han fallt å slo leppa si skikkelig i dag, fikk skikkelig verandaleppe. Han skulle få makaroni i matboksen sin, for han elsker å spise av matboks, og da den var ferdig skulle jeg kjøle den ned litt, så jeg gikk ut på trappa å lufta den litt, som jeg alltid gjør med varm mat. Men han hadde det så travlet, at da han klatret ned fra tripp-trapp stolen, så fallt han med ansiktet rett i gulvet :(

I dag har vi hatt deilig fiskemiddag, og nå holder jeg på å forberede kyllingfrikassé til i morgen. Min svigerinne er fra Fillipinene, så hun har aldri smakt det før:) Det er litt gøy at jeg kan lage litt mat som hun ikke har smakt før, slik at det ikke er bare henne som varter opp for oss :)

1 kommentar:

  1. Hei, tusen takk for koselig kommentar inne hos meg. =)
    Fisk er digg, ønsker deg og dine en flott påske!
    Klem fra Ragnhild

    SvarSlett