lørdag 23. april 2011

Nyyyyydeeeeliii dag :)

I dag kan jeg vel påstå at sommeren kom kasta på oss :) Det har vært en skikkelig deilig dag. Lillegutt lå hos mamma fra i går til i dag, så jeg fikk sove så lenge jeg ville i dag.. Jeg våknet litt før kl 10, men tenkte at jeg vill sove bare "litt til" så da endte det med at jeg sov til kl 13...!!! Følte meg helt surr i hodet når jeg våkna, men kjære vene hvor godt det var!!!

Jeg måtte jo gå ut i det herlige været. Så fikk jeg pusset noen vinduer før jeg la meg langflat ut i sola :) Det er så herlig å kjenne at jeg får påfyll av D-vitamin..

Så har jeg fått meg et oppussingsojekt. en del til en gammel veggseksjon som jeg skal male å sette i stua:) Mest fordi jeg trenger oppbevaringsplassen. Det blir spennende å se om jeg får den slik jeg vil. Skal kjøpe litt maling i morgen.
Ellers så har det faktisk vært så vindstille her i dag at vi har spillt badminton. Det var skikkelig gøy :) Så kommer det en dag i morgen hvor påskeeggene skal være på plass :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar