onsdag 13. april 2011

Match.com vs Sukker....??

Ahhhh, jeg kjenner at det krivler litt i magen, av spenning...
En venninne fikk meg til å åpne en profil på sukker for et par uker siden, da hun synes det er på tide at jeg finner meg en kjæreste.. Hun mener jeg har vært singel for lenge :) Det er ikke noe jeg går å tenker på til daglig, for dagene går jo i ett, men jeg hørte på henne, og opprettet en profil. Dette er noe jeg ikke har vært med p før, så hun veiledet meg bårde i tekst og bilde. Jeg må innrømme at jeg synes det er litt skummelt å skulle "utlevere seg for hele verden" på en slik måte, derfor har jeg skrevet veldig generelt, og har bare bilde av litt av ansiktet.
Jeg fant fort ut at sukker ikke var noe for meg. For det første fant jeg ikke noen jeg synes var interessante, og for det andre mottok jeg litt for mange slibrige mailer... Så da tenkte jeg at jeg kanskje skulle prøve match.com istedenfor, det virker litt safere.. Som sagt så gjort..
Og så langt har dette vært gøy :) Etter bare en dag var det mange som hadde prøvd å kontakte meg, og sendt meg mail ol, men siden jeg ikke er betalende medlem er det ikke alle mailene jeg fikk lest. Men jeg fikk se profilen til dem som hadde sendt meg mail. Og der fant jeg en som virket veldig tiltalende, både i det han skrev og det jeg så på bildene... Så da sendte jeg en mail til han, og slik har vi fortsatt. Vi "snakker" godt sammen, og jeg kjenner at jeg gleder meg til å sjekke profilen min, om han har sendt meg noe... Det er en uke siden vi snakket med hverandre første gang, og jeg kjenner allerede at jeg begynner "å bli avhengig" .
Så jeg har bestemt meg for å ta det helt med ro, å se hvor det bærer, så kan jeg kose meg underveis:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar