fredag 22. april 2011

Har vært på Vietnamesisk Restaurant i dag :)

Ååååhhh, i dag har vi vært på restaurant å spist:) Vi var så heldige at min bror tok hele familien ut på rastaurant for å feire at han og hans kone har 1-års bryllupsdag neste lørdag. Det er ikke ofte vi er ute å spiser, derfor blir det satt veldig stor pris på når det først skjer. Jeg spiste en kjempegod Entrecote, og ble skikkelig god og mett. Jeg glemte jo selvsagt å ta med meg kamera :( Jeg er ikke så inne på dette, med å skulle ta alle bildene til denne bloggen min, og jeg vet at det er kjedelig å lese en blogg uten bilder, men sånn er det nå en gang akkurat nå, så jeg får legge kameraet i veska slik at det er med på det meste, så er det bare å huske å ta det fram i de spesielle øyeblikkene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar