lørdag 2. april 2011

Hvordan oppfører vi oss mot hverandre?

Jeg kjenner at jeg er litt lei meg i dag. Jeg sitter å filosoferer over tilværelsen, og det er et par valg jeg har gjort som jeg virkelig skulle ønske var ugjort i løpet av min tid. Jeg vet ikke helt hvor mye jeg vil skrive om det her, for det er litt tøfft for meg.
Jeg føler at verden er grusom.. Har fulgt litt med på dette Farmen-styret, og selv om Ståle kanskje oppfører seg som en komplett idiot, så stiller jeg meg spørsmål ved hvem som har gitt folk rett til å uttale seg på den måten de uttaler seg på til kona hans på nett.. Hva er det som får folk til å ta seg friheten til å fortelle henne at hun MÅ skille seg fra denne mannen?? Det er ALLTID flere sider av en sak, og vi skal huske på at det vi ser på tv er klippet sammen slik at det skal fremstå for å provosere.. Hvem vet; kanskje Ståle er betalt av TV2 for å oppføre seg på denne måten??

Uansett, så synes jeg Janteloven står alt for sterkt i dette landet, og jeg synes det er skikkelig urettferdig at folk gjør seg opp en mening om slike personlige ting, uten å i det hele tatt kjenne vedkommende de henger ut på en slik måte. Hva er det som gjør at de tror de er så mye bedre selv??
Jeg bare spør....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar