mandag 25. april 2011

Påskeaften

I går fikk jeg ikke skrevet noe her, for min bror og kona reiste i dag tidlig, så da ville jeg bruke mest mulig tid sammen med dem .) I går var vel den flotteste påskeaften jeg noen gang har opplevd.. Det var nesten 30 grader i sola, og det var fullstendig vindstille :) Herlig!! Vi spiste kjempegodt lammelåt i går, var alle samla hjemme hos mamma. Jeg tok med kamera, men glemte jo selvsagt å ta bilde :(

I dag reiste alle sammen, så det ble stille i huset, men jeg har hatt barna til venninna mi her, så hun fikk flytta ferdig :) Det tar tid, å flytte. Iallfall når man har to stk på slep som gjør at du bare vblir forsinka med alt du skal gjøre.
I kveld har eldstemann og jeg sett på Harry Potter og Ildbegeret. Det er faktisk en ganske bra film. Vi har poppet popkorn og tømt i oss siste rest av påskegodis ;) Men nå er det natta! I morgen kommer en ny dag, og nå er jeg faktisk veldig trøtt, så det skal li godt å komme under dyna :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar