søndag 17. april 2011

I dag har vært en aldeles nyyydelig dag :) Det har vært godt over 20 grader, og sol fra skyfri himmel:)
Så da tok vi med oss hele gjengen å dro i en park rett her borte, så Lillegutt fikk sparket ball og Storegutt fikk klatret i trær :) Det var veldig deilig:)
Da vi kom hjem lagde jeg ferdig kyllingfrikasséen jeg starta på i går, så vi hadde til middag i dag. Det var kjeeeeeempe godt!! Jeg hadde oppi gulrøtter, kålrot, brokkoli, sjarlottløk, vanlig løk og hvitløk. Min bror sa det var den beste (norske) maten han har spist på årevis, og han har jobbet flere år som kokk, så det er absolutt et kompliment å ta med seg:)

Det er litt vanskelig med denne vårlufta da, med ørene til de små. I dag kom det trekk på ørene til Lillegutt, å trekk = ørebetennelse :( Ja,ja, håper det går over snart :)

I morgen kommer en ny dag og det er starten på den stille uke, å da skal jeg ut å handle barneutstyr sammen med min svigerinne :) Det gleder jeg meg veldig til. De venter sitt første barn i slutten av juni, så det blir innmari stas:)
Ses i morgen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar