lørdag 30. april 2011

Fredag og vindstille

I dag har egentlig vært en ganske ok dag. Jeg har sett litt på dette Bryllupet i London på Tv, og jeg kjenner at jeg faktisk syntes litt synn på den blivende hustru. Jeg håper virkelig at hun kan få bli latt i fred, og ikke blir forfulgt på samme måte som Lady Diana ble...
Jaja, hun har forhåpentligvis gått inn i det med åpne øyne:) Jeg sier bare Lykke Til!!

Som sagt har det vært en ganske så bra dag i dag... Været har vært aldeles nydelig, og nesten helt vindstille. Jeg kjennte når jeg var ute at jeg håper sommeren blir slik, da blir det helt nydelig:)
Dagen snudde da jeg kom inn og åpnet posten. Der lå det en ny regning. Inkasso. Den er "bare" på 720,- kroner, men hvordan løser jeg dette når jeg ikke har 720 kroner?? Jeg er så sliten av alltid å ha mangel på penger. Det er så tungt å aldri ha noe til overs. Jeg kjenner jeg gruer meg til strømregninga kommer....
Hadde jeg bare kunnet komme på noe smart, slik at jeg kunne hatt muligheten til å tjene litt ekstra penger.. Men jeg kommer ikke på noe. Det er så tungt.. Sitter her nå, og tårene bare triller.. Hva gjør jeg nå, når sønnen min forteller at han trenger nye joggesko i gymmen? Han har brukt hverdagsskoene sine til gymsko, og ikke turt å si fra til meg at han trenger nye joggesko, for han vet jeg sliter økonomisk. Jeg har flere regninger som står i kø, som MÅ betales, hvis ikke de også skal ende opp i inkasso.

Hva kan jeg finne på for å bedre på økonomien min?? Noen gode forslag??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar