lørdag 28. mai 2011

Begynner jeg å bli forelska??

*Sukk*..... I går var vi i nabobyen igjen, på besøk hos kameraten min fra ungdomstiden.. Vi var der hele dagen og skulle ikke ha kommet oss hjem når kvelden kom.. Vi hadde det utrolig trivelig sammen, og barna storkoste seg ilag! :) Vi var både inne og ute, på tur i skogen og nede ved vannet, barna lekte på stranden og alt kjentes ut som lykke... Jeg vet ikke om jeg liker helt hvordan dette utvikler seg følelsesmessig hos meg, for jeg tror jeg begynner å bli forelsket ...*sukk*... Det gjør vondt i hjertet mitt, og jeg tenker på dem hele tiden. Når det piper inn en melding, så håper jeg det er fra han, selv om jeg vet at det ikke er det. Så nå sitter jeg her og lurer på hvordan jeg skal gripe hele saken fatt... Vi trives veldig godt i hverandres selskap, og barna går utrolig godt overens, og det er jo ingenting som er bedre enn det... Men jeg hadde vel ikke sett helt for meg at jeg skulle få følelser for gutten, også så fort! Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Jeg må holde meg i selen, og vente noen dager før jeg gir lyd fra meg igjen, så kan jeg kanskje innvitere dem på besøk? Eller vi reiser dit igjen, og hvis anledningen byr seg, så er det vel egentlig bare å si det som det er... Jeg vet jo ikke hva han tenker eller føler, og jeg er ikke noe særlig flink på slike ting, men jeg kjenner at det beste for meg er nok å få en avklaring på det rimelig kjappt, så jeg evt kan skru ned følelsene som begynner å vokse i meg...

Er det noen som har noen tips om hvordan jeg skal gå fram??

3 kommentarer:

  1. Vet du, det tenkte jeg faktisk da jeg leste det første innlegget der du sendte sms og dere reiste dit :) hihi... Det eneste du bør tenke på er jo å bruke laaaaaaang tid og se om dere kan være VENNER i tilegg til å være forelsket, for forelskelser dør, vennskap kan bestå i all evighet :)
    Lykke til nå! Dette er spennende da :)

    Hilsen Trollmora som sliter med blogger å må kommmentere anonymt :)

    trollmortull.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Nei se der du.... jeg fikk jo til å legge inn kommentar jo :) hihihi

    SvarSlett
  3. Spennende!!! Et tips jeg har lært "the hard way" gutter tar det mer med ro enn oss jenter. De jobber, trener, henger med gutta og ser hva som skjer. Ikke noe stress der i gården, til oss jenters store irritasjon. ;) Prøv å legg inn noen "stikk" i ny og ne, så kanskje han sitter på kroken snart. klems...

    SvarSlett