lørdag 28. mai 2011

Joda... Det er ikke til å ta feil av... ;)

For en Herlig dag!! :) Det kan jeg nok tilskrive den deilige følelsen jeg har inne i meg akkurat nå... Jo, det er Helt sikkert... Jeg ER forelsket... Og akkurat nå gjør det veldig, veldig godt... Ikke fordi vi har sett hverandre i dag, men han har faktisk ringt 2 ganger.... :P Det gjør godt, for nå er jeg nesten helt sikker på at det er en liten gryende forelskelse der i gården også.. Så vil tiden vise hva som skjer, for nå trenger jeg ikke ha det travelt lengre.. Nå kan jeg tillate meg selv å nyte den herlige følelsen, uten at jeg trenger å legge kortene på bordet... enda... :):):)

Vi har ikke gjort så mye i dag, for vi holder på å både blåse bort og regne bort, men vi fikk besøk på formiddagen av en herlig liten skapning jeg skal begynne å passe på tirsdag... Jeg skal passe han 3 dager i uka fram til skolen slutter, og det blir nok godt for både Lillegutt og meg, da han er så sjalu, at det er veldig greit at han får bukt med den sjalusien med en gang... Faren hans slet veldig med sjalusi, og det er noe jeg overhodet IKKE vil ha noe av!!

Men vi har ikke blitt enig om betaling enda... Jeg aner overhodet ikke hva jeg skal legge meg på, så hvis det er noen som har et tips på hva jeg skal ta betalt, så blir jeg veldig glad. Jeg skal passe gutten fra ca 07:15-16:15 tre dager i uka, og han blir 1 år nå på fredag...

Ønsker alle mine herlige lesere en fantastisk lørdagskveld :) Det skal jeg ha... Et ørlite hjemmespa, før jeg kryper tidlig under dyna, kanskje??? ;)

1 kommentar:

  1. Hvem trenger lykkepiller, penger eller mat, når man er forelska ;) Nydelig følelse...nyt den i fulle drag, skal se det blir en virkelig "koselig" tid for deg fremover. Du får holde oss oppdatert...;)

    SvarSlett