onsdag 4. mai 2011

Tusen, Tusen Takk :)

Jeg må få lov til å skrive et innlegg i dag, om min takknemlighet til alle dere som har vært innom bloggen min det siste døgnet. Jeg er veldig takknemlig og ydmyk over at det er så mange som har giddet å ta seg tiden til å lese et eller flere innlegg som jeg har skrevet. Og ikke minst til alle dere som har brukt litt av energien deres til å legge igjen en hyggelig kommentar :) Det har varmet veldig godt med alle klemmene og tankene vi har fått:)
Jeg takker også dere som er skeptiske, og dere som ikke har lagt igjen en kommentar.

Jeg vil fortelle at det er litt over en måned siden jeg begynte å blogge. Jeg begynte ikke med dette for å gi noen dårlig samvittighet, eller for at noen skulle synes synn på oss. Jeg begynte å blogge fordi jeg ofte sitter alene på kveldene. Jeg har en liten omgangskrets, og jeg er avhengig av at folk ringer meg for å slå av en prat, da jeg ikke kan ta meg råd til å ringe andre å snakke lengre samtaler med. Jeg har valgt å bruke bloggen min til å ha et sted å  uttrykke mine innerste tanker, fortvilelser og gleder på, da jeg rett og slett ikke har noen å dele dem med.
I tillegg synes jeg kanskje det er greit at det kommer fram at ikke hverdagen er helt lik for alle, og at det perfekte liv kan være så mangt.
Jeg vet at jeg ikke er den eneste som sitter i en slik situasjon som jeg gjør, men jeg velger å blogge om det.

I dag har jeg tatt første steget på stigen oppover igjen, til lyset og gleden og den lykke jeg pleier å kjenne i min hverdag. Det har alle gode klemmer fra dere alle sammen hjulpet godt til med.

Tusen, tusen takk, alle sammen, ønsker dere alle en vakker natt, og en flott dag i morgen.
Klem fra meg :)

4 kommentarer:

  1. Så BRA!!! Nå ble jeg ordentlig glad på dine vegne:) Stå på og ting vil ordne seg! Sender varme og positive tanker til deg:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk:) Jeg tar imot og sender litt tilbake;)

    SvarSlett
  3. Du finner meg under Eileen Lia på face book, hvis du vil :)

    SvarSlett
  4. Heisann :) Det gleder meg så mye at noe bra kom ut av det. Det er mange som som bryr seg. belive me...jeg har fått mange mailer anngående deg :)
    Stoooor klem

    SvarSlett