torsdag 19. mai 2011

Fedre.... Et uforståelig objekt...

Gaven til Eldstemann fra pappan er ikke kommet i dag heller, så gjett om det er en som er skikkelig skuffa og lei seg her i gården??? Jeg ba han skrive til faren å si fra, men da svarte han: Jeg gir det til i morgen... Jeg ble så oppgitt, at jeg sendte en melding til faren selv, hvor jeg fortalte hvor lei seg og skuffa han er, og om han har sporingsnr på det han sendte... Det hadde han jo selvsagt ikke, så han skulle ordne ny gave å sende avgårde i morgen. Og jeg skal aldri sende uten sporingsnr mer...sa han! Så det er jo veldig, veldig bra. Jeg ba han ringe sønnen sin å fortelle dette selv, da han trenger å høre det fra han og ikke fra meg, så nå ringte han faktisk, og forteller hva som er skjedd.. DET ER BRA!!!!! Jeg blir bare så innmari irritert over at det er jeg som må sitte med utfordringen å forklare han alt om hvorfor ting er blitt som de er blitt, alltid!! Så får jeg heller ta peppern for at jeg har "sladra" til faren..

Det gikk bra :) han skal nå sende gaven i pakke, så vi får sporingsnr, og jeg fortalte hvorfor jeg sendte faren en melding og hva det sto i den. Så da ordner det seg, nå er det bare å vente på at gutten skal få pakke fra pappan sin i posten:)

1 kommentar:

  1. Hei og hopp...Du har allerede meldt deg på Give Awayen. Du er med :) Håper den gaven kommer snart, jeg begynner å bli lei av å vente på vengne av sønnen din. Huff, knurr og f f f.
    Klem

    SvarSlett