onsdag 11. mai 2011

Det fortsetter å gå oppover :)

Det har vært nesten helt vinnstille i dag, og jeg har vært på skatteetaten for å fikse alle papirene jeg trenger til skolesøknaden min. Det er så godt å kjenne at jeg er igang med noe! Jeg må bare igjen få takke alle gode tanker og meldinger som har gjort at jeg har klart å holde hodet over vannet. Og positive tanker avler positive hendelser, og det er jo slik det skal være :)

LOL, jeg måtte "lure" Lillegutt inn i bilen da vi skulle kjøre i dag, Jeg sa til han at vi skulle til byen, så da kunne han få seg en is, men da måtte han komme med meg inn i bilen så vi kunne komme oss avgårde. "Jaaa", svarte han "gå på kafé, DET bli hyggelig" så smiler han bredt. "Nei", sier jeg, "vi skal ikke på kafé, men du kan få en is mens du sitter i vogna di, men da må du bli med meg i bilen nå". Så ser han på meg å sier: "IS? Ja, det er jo helt fantastisk". Så kommer han og blir med i bilen...
Han er så søt, og han snakker veeeeldig mye og rent til at han bare er 2 år og 4 mnd.

Nå fikk jeg nettopp melding om at de ikke har mottat svar på bhgplassen, om jeg vil takke ja til den eller ikke, fra høsten av. Det er service, det :) Klokka er 22:45 på kvelden :p

Jeg er heldig, som har så fine lyspunkt i hverdagen for tiden. Så er jeg veldig takknemlig for at jeg klarer å se dem :) Igjen med god hjelp av Dere. Det er ikke alltid jeg trenger så innmari mye for å ha en fin dag, det er bare det at jeg må huske på å se de små tingene som er betydningsfulle, og som ofte utgjør den store forskjellen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar