onsdag 25. mai 2011

ENDELIG kom gaven fra pappan...

JUUUUHHHHUUUUUUU!!! Endelig kom gaven fra pappan i posten i dag. Det var pakke nr 2, vel og merke, da pakke nr 1 enda ikke er kommet... men den kom endelig i dag:)) Den inneholdt en capo og nye strenger til gitaren :D:D:D Det var en stor LYKKE her i gården når den endelig kom:) Jeg trenger vel ikke spørre om du gjetter hvem som ble glad?? :)

Ellers gikk møtet i dag greit. Han ba meg om å kaste de regningene jeg får framover, for jeg har jo informert dem om at det ikke er noe å hente, så det er jo ingen som kan komme å hente noe, eller knuse kneskåla mi... Han sa faktisk det, ja.... Men han skulle sende et brev til namsmannen slik at jeg kan søke gjeldssannering. Han mente jeg sikkert ikke kom til å få det, men jeg sto på mitt, og ba om et møte, slik at det iallfall ikke er uprøvd, så vil tiden vise hva som skjer...

Så har Eldstemann løpt TINE-stafetten i dag, og laget hans, og skolen GRUSTE hele fylket, så min sønn er nå fylkesmester i TINE stafetten:) Det er litt stort, for han har alltid avskydd gym, så da han løp 200metern på 28,5 og ble tatt ut til stafett, overrasket han alle, inkludert seg selv:))) Så dette kan løfte gymkarakteren slik at han kommer et hakk opp på karakterskalaen der, det er veldig viktig for han...

Etter å ha sovet i ca 3,5 timer i natt, så er det på tide for meg å krype under dyna, så nå må jeg bare si natta:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar