fredag 13. mai 2011

We are back:)

Da er jeg tilbake etter et par dager meget ufrivillig opphold. Forleden dag klarte jeg å sage meg i fingeren, av alle ting, men det går bra da:) Jeg skulle dele en hylle på badet, men det var ikke så lett som jeg tenkte, gitt :) Jeg er mye bedre i dag, og har vel egentlig kommet fram til at det er ikke bare Harald som gjør ting han ikke kan :D LOL :D
Og i går så kom jeg meg ikke inn på blogspot i det hele tatt, pga maintenance, eller noe liknende.. Kan være meg som bare er totalt klønete på data også, men jeg velger å gå for det førdte alternativet...

Uansett, jeg har malt mye siste uka, så nå kommer noen bilder over det som er ferdig:)

Kjøkkenstolen FØR:


Kjøkkenstolen ETTER:
Tripptrappstolen til Lillegutt:
Etter:
Kjøkkenbordet, bordplata var trehvit som sete på kjøkkenstolen:

Ikke verdens beste bilde, men bordplata ble hvit:


Jeg er utrolig fornøyd, og har et par prosjekter til på gang som ikke er helt ferdig enda.
Planen er å bli ferdig til mandag, da Eldstemann har bursdag:)


2 kommentarer:

  1. Hihi...vi gjør stadig ting vi ikkr kan....iallefall med oppusnings psosjekter.
    Så deilig å få mala det lyst, det ble riktig så fint:)
    Det var ingen som kom inn på bloggen i går, de fleste har også mista et innlegg.
    Du og du.....håper fingeren blir bedre for hver dag og at det blir en fin bursdag til mandag.

    SvarSlett
  2. så fine møblene ble-du er jo supereffektiv! skulle gjerne hatt litt av den energien din. har selv en tripp trapp-stol som står halvferdig under trappa..

    SvarSlett