søndag 8. mai 2011

En bra dag:)

I dag har vært en bra dag:) Jeg har bare vært i min egen verden (nesten) å malt, å malt. Jeg har malt to kommoder, stuebordet og kjøkkenbordet hvitt. Det er godt å få det lysere rundt seg. Ellers har jeg hørt på en av kommentarene jeg har fått å gitt en lang BANG i alt som heter verden utenom hjemmet, og voksenting i dag. Jeg har bevisst unngått postkassen, for jeg ville ikke la noe ødelegge dagen i dag.

Når jeg ikke har malt, har vi vært ute i hagen å sparket ball og spillt badminton. Det har vært et fantastisk vær, og det hjelper bra på :)  Jeg ble så glad, for naboen har sønnen sin annenhver helg, og han er like gammel som Eldstemann, så i natt har han overnattingsgjest!! JIIIIIPPPIIII :) De har virkelig funnet hverandre, og har spillt girar og kost seg oppe på rommet i hele kveld. Det gjør meg så glad, for nå er han mye lettere til sinns :)

Lillegutt er endelig fri for utslettet etter 3.dagers feber, så han har også fått være ute i dag:) Han elsker jo å sparke ball, og når han fikk være med litt sammen med de store gutta, da var det stas :)

I dag har vært en bra dag :))

4 kommentarer:

  1. Godt å lese! :-)
    Alle trenger et pusterom i hverdagen, samme hva den innebærer, og du fortjener virkkelig et sånt pusterom. :-)

    SvarSlett
  2. Så bra. Håper de kommende dagene blir like oppløftende. Ha en fin søndag. Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk, alle sammen :) Det har vært deilig og koble skikkelig av fra jag å mas :) Skal gjøre så godt jeg kan for at det skal vedvare! !
    Ønsker dere alle ei strålende uke!

    SvarSlett