lørdag 7. mai 2011

Joggeskoene kom på plass!! :) :) :)

I dag har endelig Eldstegutten fått seg joggesko!! :)) Bidraget kom fra nav i går ettermiddag, så da reiste vi til byen å fant et par joggesko som passet veldig bra til 349,- på økonomisko, så det er vi begge veldig glade for! :)
Jeg var så heldig å få delt opp tannlegeregnigna, så da fikk vi det til :) Da ble det joggesko, litt til tannlegen, også litt mat, og det er godt :)

Dette er visst ikke helt min uke. I dag fikk jeg nytt brev fra SI, hvor de ikke går med på nedbetalingsplanen gjeldsrådgiveren har foreslått, og det er forsåvidt greit, for det er ikke det at jeg ikke vil gjøre opp for meg, det er bare at jeg ikke har noe å gjøre opp for meg med akkurat nå. Så kan de ikke PLEASE la meg være i fred til jeg får stabla bena opp under meg, får Lillegutt frisk og kan komme meg i jobb?? Da hadde jeg blitt glad da! Jeg sendte dem mail i går, men den har jeg ikke fått svar på, så jeg får bare vente til over helgen å se hva de svarer..
Jeg fikk også brev fra Lindorff, og de gikk faktisk med på nedbet.planen, så da ble jeg glad :) Men så kom brev om beskjed om motregning på skatten, så der gikk alle skatte pengene mine. HEL..... !! Så da blir det hjemmeferie i år og..

Jeg er sliten.

Jeg kjenner jeg er ganske tom inni meg, og jeg jobber intenst med å ikke gå inn i en depresjon igjen, av all motgangen jeg har i postkassa om dagen.  Jeg må bare få si, at alle gode tilbakemeldinger fra dere som har lest litt her hos meg, har hjulper utrolig mye på det!! Jeg takker dere alle igjen!! :) Tusen takk for at dere hjelper meg å holde hodet over vannet ! ! :)

Hvorfor ting er som de er, med gjeld, økonomi osv, skal jeg skrive om ganske snart. Men å tenke tilbake på enkelte ting koster utrolig mye av meg, så akkurat i dag har jeg ikke energi til det. Jeg har skrevet litt om det under helsestasjonen, hvis du vil lese det.

1 kommentar:

  1. Du må være utrolig sterk som takler alt dette,jeg blir helt imponert!Så flott for eldstemann at det ble joggesko:) Håper og tror at ting vil bli bedre,det MÅ det jo!Håper dere får en fin helg,tross alt!klemmer fra meg:)

    SvarSlett