søndag 29. mai 2011

Ett skritt nærmere ;)

JA, jeg smiler fra øre til øre :):) I dag har vært en bra dag. Jeg kom meg i seng i rimelig tid i går, så vi var tidlig oppe i dag. Før klokken slo 11 hadde jeg rukket over mange ting, da sendte jeg en meld til "vennen min" (høres helt teit ut å kalle han det, men i mangel på bedre navn for øyeblikket..) "Da er nystekte brød tatt ut av ovnen, middagen delvis forberedt, kjøkkengulvet vaska, stua støvsugd, halve strykedungen ferdig, dusjen unnagjort og mårrakaffen konsumert.... Når kommer dere, sa du? ;o) :-* ;D" Han hadde ikke sagt noe om at de skulle komme, men jeg tok sjansen på å komme med et lite stikk, som jeg fikk et tips på... Dagen gikk, vi dro til mamma og henta barnestol å reiseseng, slik at alt skal være klart til den lille kommer i morgen, og har ellers vært hjemme å bare tøysa en hel masse.

Disse var forresten på besøk i hagen da vi sto opp:)

Bildene er tatt gjennom kjøkkenvinduet, så de er ikke av beste kvalitet, men morro å ha likevell:)


Da middagen var nesten ferdig, rundt halv 6 i kveld, ringte han... "ÅHNEI!!Vi har vært i skogen hele dagen, og telefonen lå i bilen til lading... F... hadde jeg sett meldinga hadde vi kommet flygende..." Også prata vi masse :) Jeg koser meg, for han ringte jo, tross alt :) Da jeg var ferdig i tlf, spurte Eldstemann: "Mamma, var det han i nabobyen?" Ja, svarte jeg, det var det. "ja, liker du han?? Haha, du liker han du!!!!" Ja, sa jeg, det gjør jeg.. "Ja," sier eldstemann, "du kunne ikke tenkt deg å bli kjæreste med han da???" (Håpe,håpe) Så ler jeg, og spør hvordan det?? Og sier at det er jo ikke sikkert at han liker meg på den måten, da...??
Da bare ser eldstemann dumt på meg og sier: "Mamma, hvor dum er du egentlig??? Hvis han ikke snakker annerledes når dere er sammen, enn det han gjør på telefonen, så er han Definately in to you!!! Du må jo være helt blåst mamma, som ikke skjønner det???""
Hahaha, da fikk jeg meg en god latter, og tenkte at: okei, da er jo egentlig saken ganske klar... Når min sønn på 14 år ikke er i tvil, så trenger vel ikke jeg å være det, jeg heller....

Det hører med til historien, at Eldstemann ønsker en kjæreste til meg, uvisst av hvilken grunn.. Men han har sagt det flere ganger den siste tiden, at han synes det er på tide at jeg får meg en kjæreste, og det er jo veldig hyggelig:)

Så sendte "vennen min" meg en mail med noe han hadde fått på FB som han syntes var så morro at jeg skulle se, da jeg ikke har FB, så sendte jeg svar tilbake, med klem på slutten, som jeg gjør til de fleste. På svaret jeg fikk tilbake stod det Smask....

Så da ser det ut til å bli noen trivelige dager framover, selv om jeg ikke får betalt husleia i tide pga den forbaskade nav....

2 kommentarer:

  1. Så koselig å høre at du er forelsket. Jeg kjente positiv kribling i magen, når jeg leste innlegget. Ble minnet på den gangen jeg møtte min mann:D Det var en herlig tid. Nyt den gryende forelskelsen, og ikke stress, det er mitt råd. Ha en strålede uke :) Klem

    SvarSlett
  2. Hurra meg rundt.....nå skjer det saker!!! Hihi....kjenner nesten den spenningen på kroppen selv, via deg! Vel, når man er gift så får jeg glede meg over andres gryende forelskelser og spennende dater. hihi!!! Den tiden er jo helt boblende og herlig. Ikke at jeg ikke elsker mannen min altså, men den startfasen er helt spesiell.

    SvarSlett