tirsdag 17. mai 2011

Pappa til besvær...

Det er rart å tenke på at jeg nå har startet på mitt 15.de år som mamma... Dagen i går var utrolig fin! Bestemor, to tanter, en venninne og hennes to barn kom på besøk. Eldstemann fikk akkurat det han ønsket seg, masse penger!! Nedturen hans, stakar, var at pappan hans ikke ringte før kl 2145 i går kveld for å gratulere sønnen sin med dagen! GRRR!! Jeg kjenner jeg blir utrolig provosert, og synes på ingen som helst måte at det er forsvarlig å la han gå å vente, å legge en slik demper på dagen hans, fordi han ønsker at pappan skal ringe. Og stakar, han var 3 ganger i posten i går, og da han skjønte at gaven fra pappan ikke nådde fram til dagen, gjorde det ikke akkurat at dagen ble lysere.. Jeg synes så utrolig synn på gutten min, og jeg skulle virkelig ønske at det var noe jeg kunne gjort, men det eneste jeg kan si er at pappan hans dessverre er uforbedrelig og selvsentrert, slik han alltid har vært...

Uansett, her er sjokoladekaka:

Den ble veldig, veldig god:)

Og her er et par før-bilder av en del på badet...

Etter:
Denne kommoden var mørke, mørke blå, før jeg malte den helt hvit:)

Denne hylla delte jeg i to: derfor saga jeg meg i fingern:
Det var 5 hyller på den så jeg delte den i 3 og to hyller:
Slik så det ut før:
Og her er hylla ferdig malt:


2 kommentarer:

  1. uffameg, stakkars gutt.. får helt vondt i magen.
    Vi har hatt noe av den samme typen her, bare ved mor,.. fortvilende og urettferdig.
    Godt han har deg!

    kaken så nydelig ut, og hyllene ble knallfin ;) Flinka!!

    Ønsker deg en riktig god natt!
    klemmer

    SvarSlett
  2. Jøsses, du er virkelig i fiks opp modus....du har talent, det er det ikke tvil om. Det var nesten verdt en liten amputering...hihi, så koselig som det ble :)
    Kaken...-elsk- kan du sende til meg i posten....yummi.
    Frykterlig synd for gutten din, grrr selv om jeg er voksen så vet jeg hvor skuffende og sårende det er med slike pappaer(av egen erfaring).
    Håper han kan finne på mye gøy med gavene, det fortjener han!! klem

    SvarSlett