onsdag 18. mai 2011

Ikkegjørenoedagen:)

I dag har vært en skikkelig lat-dag. Jeg er helt tømt for energi, så jeg bestemte meg for at i dag skal jeg ikke gjøre noen ting... jeg har prøvd meg på å bake knekkebrød, da, men det gikk ikke så bra... hihi, jeg må nok sjekke den oppskrifta en gang til;)
Eldstemann har fortsatt ikke fått noen gave fra pappan sin i posten, og det jeg kan si om det er vel at vi begge er rimelig oppgitte.. Jeg sa til han at han må si fra på fb at han ikke har fått den enda, så spør han:"hvorfor det?
Da måtte jeg jo bare fortelle at jeg dessverre ikke tiltenker faren for å forstå hvor sårende det er for gutten at han ikke mottar gave ol i posten... jeg tror ikke han skrev noe... Så jeg bare håper at det kommer i morgen...

Ja, så har jeg fått avgårde skolesøknaden min i dag, så n blir det spennende å se hva som skjer i løpet av sommeren;)

1 kommentar:

  1. æsj..forbasket altså!!!
    Uansett,lukke til med søkingen. :)

    SvarSlett