lørdag 21. mai 2011

I dag er alt bare trist og leit...

I dag er jeg bare trist. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er helt tappet for engergi, og føler meg tung og lei meg i hjertet mitt. Jeg vet ikke hvor jeg skal finne meg selv i dag. Da jeg skulle stå opp i dag tidlig, kjente jeg at det var vanskelig å komme seg ut av senga. Jeg var stiv og støl i hele kroppen, og ryggen holdt på å ta knekken på meg. Det var med en vond bismak jeg ikke så annen råd enn å gå i dusjen med masse varmt vann for å myke meg opp. Strømregninga kom i går, og jeg fikk mildt sagt bakoversveis, da den var på over 3000 kroner!! jeg har overhodet INGEN tro på at det er mer lønnsomt med varmepumpe, for det er bare det jeg har brukt, så hva ville regninga vært på dersom jeg hadde brukt bare vanlige panelovner??

Huff, i dag er ingen hyggelig dag. Jeg kjenner at jeg bare er lei meg og trist. Skulle ønske jeg kunne trylle. Det hadde vært så innmari godt å bare komme seg bort litt for å få litt ny energi og nytt innputt. Tror jeg skal legge meg sammen med Lillegutt i dag, og bare sove til det går over. Forhåpentligvis vil morgendagen være mye, mye bedre....

3 kommentarer:

  1. Huff... Haaper virkelig dagen i morgen blir bedre for deg. Er imponert over hva du klarer. Varme tanker fra meg til deg. Klem fra Christina

    SvarSlett
  2. åååå, slik motgang....Man blir til slutt "tom". Vi skal nå dra deg igjennim dette også skal du se.....du har fått deg en heiagjeng vet du.
    Bilen vår gikk til helvete her fordagen, så her har det vært litt kronerulling også.....gubben drar på ny jobb til onsdagen og blir i 14 dager. Hadde vært kjekt å hatt bilen i stand. Ser frem til han får lønning for å si det mildt og få betalt tilbake det jeg skylder mamma og svigers. Jeg hater å låne penger, men i vinter hadde vi ikke til mat, etter husleia og absolutte nødvendige utgifter var trukket.
    Nå skal vi to se fremover....for frem må vi og støter vi på noe...ja, vi venter til da ;)klem

    SvarSlett
  3. Synes du skal gå inn på denne linken:

    http://malingsdamene.blogspot.com/2011/05/fargedagen-og-5000-i-gave-til-deg.html

    Ikke sikkert du er heldig, men den som ikke våger intet vinner!

    Trekkes klokken 24 i kveld.

    SvarSlett