onsdag 4. mai 2011

Jeg vant en Give away :)

Iiiiiiiiiiihhhhhhhaaaaaaa!!! Her i huset er det ikke langt mellom latter og tårer!! Jeg er så lykkelig!! Jeg er så heldig å ha vunnet et gavekort på 500 kr !! Jeg var med på en giveaway på www.allofirina.com og jeg ble den heldige vinner!! Dette er helt utrolig!!! Jeg ble så glad at jeg begynte å gråte.. Det har vel enda ikke gått opp for meg:)

Dersom du leste bloggen min i går, så så du nok at jeg hadde en skikkelig mørk dag. Den ble MYE bedre i kveld over at jeg var så heldig å vinne denne Give-Awayen :) jeg har sittet å sett på websiden http://www.fiesbutikk.no som jeg kan handle fra.. Her er det Myyye fint, og jeg gleder meg :) ! !

I dag har ellers vært en ok dag. Begge barna har vært hjemme. Den eldste er fortsatt deprimert, så han blir hjemme i morgen også. Lillegutt er mye bedre, han er feberfri, men får fortsatt flytende ventoline på pustemaskin. Han var så søt i kveld, da han skulle ha medisin. Han tok den fra meg, satte maska på ansiktet og fiksa og ordna så den passa riktig. Så ropte han på storebror om at han måtte komme å se hvor flink han var. Han kom, og Lillegutt pusta ferdig, da jeg slo av maskina, var han ikke helt enig, og mente han skulle "pute baje litt til??" (Puste bare litt til)
Hihi, han var så søt;)

Det er ikke så langt mellom tårer og latter, heldigvis, så i dag er en lykkens dag... Ønskene er store og sterke om at de skal fortsette ;)

8 kommentarer:

  1. Heisann :) Har ikke hatt tid til å lese bloggen din. Nå gjorde jeg det...iallefall tre innlegg. SKAL gjøre det mer senere. må jobbe nå. Jeg kommer til å skrive at folk skal det om det er ok. Er det noen som fortjener å vinne er det deg uten TVIL. Det var en mening med det...jeg er helt sikker på det. Tusen takk for at du meldte deg på :)
    Sender gavekortet i kveld på mail.:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Fikk helt vont av å lese innlegget under,å være "fattig" i verdens rikeste land,er forferdelig,når man har barn,som SER hvordan andre kan få penger i hytt og gevær,når de ikke kan det..Da jeg var i ungdommen(for 20 år siden),gikk pappaen min konkurs,så fra å ha råd til klær hver dag,gå ut å spise når det passet osv osv,så gikk det til å samle tomflasker for å kjøpe brød til middag...IKKE noe særlig som sorgløs 15 åring..men det ble bedre,han fikk en annen jobb,gjeldssannering og ting ble lettere!Men skjønner godt hvordan mammahjertet blør..Gratulerer som vinner hos Irina,vel fortjent!!!Håper ting blir lettere i hverdagen deres framover også:)Stor klæm

    SvarSlett
  3. Hei Lille My.
    Irina laget et innlegg som gjorde at jeg fikk lyst til å lese bloggen din. Jeg er så lei for at du er i en vanskelig situasjon. Jeg kan forstå håpløsheten og ensomheten din, det kan ikke være enkelt å stri med alt dette alene. Jeg føler med deg og skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre. Håper alt ordner seg for deg og familien din.

    SvarSlett
  4. Hei.
    Jeg kom over bloggen din via Irina. Kjenner det rører noe ved meg, når jeg leser det du skriver. Selv har jeg to gutter i alderen 2 og 5 år, og jeg prøver å sette meg inn i situasjonene din. Det kan ikke være enkelt å være alenemor med stram økonomi. Er fryktelig lei for at du må slite slik.
    Du skriver at du ønsker å tjene ekstra penger. Dersom du liker å være kreativ, kan en nettbutikk på epla.no by på noen ekstra kroner. Dette er bare et skudd i blinde, fra min side. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å både finne tid og overskudd til en ekstra jobb. Håper ting ordner seg. Stor varm klem fra Christina

    SvarSlett
  5. Jeg kom over bloggen din via Irina og situasjonen din er vanskelig og vond. Jeg har slitt både med Nav og kronisk sykdom i mange år og jeg vet hva slags helvete det er å ikke få økonomien til å strekke til. Den uendelige pappirmølla og de varierende svar og behandling man får på de forskjellige etatene. Nå har jeg ikke barn selv, men jeg forstår hvordan problematikken fordobles når man har barn å forsørge.
    Som voksne mennesker må man gråte seg til det man har krav på av hjelp i samfunnet....det er helt umenneskelig. Sender deg gode tanker og en god klem :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer som vinner:) Det fortjente du virkelig!! Huff, synes det var så trist å lese om hvordan situasjon dere er i! Blir av og til så forbannet på den norske stat!! Vi er en av verdens rikeste land, men de klarer alikevel ikke å hjelp de som trenger det!! Jeg håper virkelig at det ordner seg for dere:)

    Masse varme klemmer sendes deres vei :)

    SvarSlett
  7. Jeg håper du finner lykken på sukker og at hverdagen blir lysere -akkurat som dagene utenfor!
    Ønsker deg og guttene dine alt godt!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  8. Heisann....
    kommer også innom via goe Irina mor.
    Har lest innleggene nedover,og dette er en sak jeg kjenner godt til.Har vært alenemor med min sonn i snart 15 år.Det er ingen dans på roser.
    Er for det meste en kamp om overlevelsen.
    Så fremt en ikke er en familie med to inntekter,men en kan jo ikke finne seg en mann for det heller....
    Har du noen krative ting du liker og gjøre??Kan du sy??I så fall kan du lage det en bloggshop og selge ting.Selv står jeg på markeder i helgene og får inn noen kroner ekstra på det....
    Håper at det kommer noe som sendt fra himmelen til deg:)
    Mange klemmer til deg...

    SvarSlett