lørdag 14. mai 2011

DRØMMER

ER DET SOM FAKTISK DRIVER OSS FREMOVER. Ingen kan alt alle kan noe. Erfaring er bare det navnet alle gir sine tabber. Jeg kan motstå alt, Unntatt fristelser. Det er for oss solen går ned. Jeg har så enkel smak, jeg vil bare ha det beste sa Oscar Wilde Visst er det et herlig liv vi lever sa Ernst Kirchsteiger Og det kan vi vel forsåvidt si oss enige i alle sammen og når det er sagt så har Henry Havelock Ellis uttalt at å leve er en kunst som alle må lære, Men som ingen kan lære bort. For ikke visste jeg at dagene som gikk var selve livet.
TA EN DAG OM GANGEN OG LEV LIVET, det er det aller beste...

Dette bildet fikk jeg av mine to vakkre sønner i morsdagsgave i år. Det var noe jeg virkelig ønsket meg, så nå henger det i trappeoppgangen min. Jeg starter hver dag med å stoppe opp i trappa på vei ned, å lese det, det gir en fantastisk start på dagen, og det gjør faktisk noe positivt med hodet mitt... :)

2 kommentarer:

  1. Du skriver så godt!!
    Flink :-))

    Ønsker deg og dine en fin søndag-
    nydelig bilde av dine to håpefulle til høyre ;)

    Klem,klem

    SvarSlett
  2. Så bra. Håper du får en fantastisk uke sammen med dine to sønner .)

    SvarSlett