fredag 27. mai 2011

Forbaskade NAV, altså!!

Jeg blir så utrolig irritert!! Er det noen som kan gi meg ett eneste menneske som har et totalt knirkefritt forhold til NAV?? Jeg blir så sinna!! Jeg går å venter på kontantstøtten som jeg skal motta fra denne mnd, men i går fikk jeg en følelse av at noe ikke er som det skal være. Så jeg reiste ut dit i dag, og spurte hvordan det går med behandlingen av den søknaden. Joda, den er ferdig behandlet, men jeg mottar ikke utbetalingen før om 10 dager! Det høres kanskje ikke så ille ut, men jeg skal betale husleia mi om 5 dager, så for meg er det 5 dager for sent... GRRRRRRRRR!!! Det går f... meg ikke an å stole på en jævla dritt!! Jeg synes det er skikkelig flaut å måtte kontakte husverten å be om utsettelse på 3000kr i 5 dager for at det javla NAV ikke klarer å gjøre jobben sin!!!! I tillegg til dette så har jeg heller ikke fått bidraget for eldstamann enda, og det skulle vært her den 24. forrige mnd kom det 2.mai, så jeg kjenner at jeg klikker i vinkel dersom det heller ikke kommer snart!!
Det er helt forferdelig dødens å gå slik å være avhengig av det forbaskade kontoret!! Jeg skal iallfall begynne å betale husleia mi ut av overgangsstønaden min, slik at jeg slipper dette tullet her mer, for det er helt uholdbart!
Samtidig som det er veldig vanskelig å få en 1000-lapp her og en 1000-lapp der i forskjellige utbetalinger til forskjellige tider... Nei, dersom ikke NAV kan ta seg selv i nakken, så ser det skummelt ut for hele skolegangen min, for dette vet jeg ikke om jeg tør å belage meg på....

1 kommentar:

  1. Jeg kan vel trygt si at alle HATER Nav...
    Det er forbaska enkelt for dem å si...har ikke fått sendt/problemer i systemet, forsinkelser osv. Vi har faste utgifter som må betales og vi kan betale bare vi får de pengene vi har krav på til rett tid. I stedet blir vi sittende med dårlig rykte for at vi ikke betaler i tide,be om utsettelser og får problemer med inkasso osv....knurr!! De hadde tenkt en tupp i ræva hele gjengen...det er vel ikke uten grunn de har securitas vakter på nav nå....haha

    SvarSlett