mandag 9. mai 2011

Søndagen gikk alt for fort...

OJ! Nå er klokka 3 på natta, og jeg kjenner jeg er kjempetrøtt og go'sliten:) Har malt i hele ettermiddag, fram til nå, bare avbrutt av Rosenborgkampen på tv :D
Tror jeg har lagt meg ut på et skikkelig "pirk" arbeid, men det blir jo såååå fint etterpå :p

Ellers i dag har vi vært hos en venninne til Lillegutt skulle sove formiddagslur. Og her har vært over 20 grader og vindstille, så det er et fantastisk vær på tross av at vi bare er kommet til 8 mai :) Så har bestemor og bestefar til gutta vært her å spist middag, jeg lagde kjøttsuppe:) Mamma kom tidligere i uka med en liten knoke jeg kunne koke suppe på, hjemmelaga kjøttsuppe er noe av det beste Eldstegutt får:) Jeg hadde oppi alt for mye grønnsaker i forhold til kjøtt, så da fant jeg fram noen pølser fra frysern og hadde oppi sammen med, og det ble kjempegodt!! Lillegutt ble med mamma hjem, for han ville overnatte der, og da var det jo fritt fram for meg og malinga, da, hihi :)

Det har vært en deilig helg, kjenner jeg og jeg har ikke så innmari lyst å krype under dyna, for da må jeg stå opp til ny mandag med nav og tilhørende herligheter i morgen, og det er jo ikke så spennede..
Men det er vel best å komme seg til sengs, så jeg har mest mulig krefter å ta av når uka og hverdagen starter igjen etter ei super helg!

Ønsker alle sammen ei god uke:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar